Müraciətin verilməsi

Hörmətli müştəri, 
Sizə göstərilən xidmətlər, şirkətimiz və ya hər hansı bir əməkdaşımız barədə şikayətiniz olarsa, bizə müraciət etməyinizi xahiş edirik.
Müraciətlərə ən geci 15 iş günü, əlavə öyrənilmə və yoxlanılma tələb edən müraciətlərə isə ən geci 30 iş günü müddətində baxılır və müvafiq qərar qəbul olunur. Bu qərar bəradə sizə yazılı şəkildə cavab veriləcəkdir.

Müraciətinizi yazılı və ya elektron qaydada bizə ünvanlaya bilərsiniz:

Ünvan: Bakı şəhəri, Azadlıq prospekti 3
Tel: *0909
Şikayətlərin tənzimlənməsi üzrə koordinator: Quliyev Fuad Gülağa oğlu
E-mail: [email protected]

Müraciət forması

Müraciətiniz qəbul olundu

+994

Müraciətin nəticələri ilə razılaşmadığınız təqdirdə 966 “Qaynar xətt” vasitəsilə və ya rəsmi qaydada (yazılı (poçt, elektron müraciət, telegram və digər vasitələrdən istifadə edərək) olaraq) Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankına müraciət edə bilərsiniz. Mərkəzi Bank və ya şirkətimizin cavabları sizi qane etməzsə, mediator və (və ya) məhkəməyə müraciət edə bilərsiniz.

Müraciətin statusunun yoxlanılması

Müraciətiniz qəbul olundu