Tez-tez verilən suallar

• Mobil tətbiqində SOS düyməsindən istifadə etməklə.
• Sığorta kartınızda qeyd olunan “Çağrı mərkəzi”-nin nömrəsi ilə əlaqə saxlamaqla.
• MediClub kilnikasına zəng etməklə (012 497 09 11).

Həkimə müraciət etmək üçün bir neçə üsul var:
• Mobil tətbiqimiz üzərindən “Sağlamlıq” bölməsində həkimi seçməklə “Qəbula yazıl” funksiyasından istifadə etməklə.
• Sığorta kartınızda qeyd olunan “Çağrı mərkəzi”-nin nömrəsi ilə əlaqə saxlamaqla.

• Mobil tətbiqetmədə (hal hazırda olduğunuz yeri nəzərə alaraq, naviqator Sizə xəritədə ən yaxın klinika və apteki göstərəcək)

• Bəli, sığorta şirkəti Azərbaycan regionlarında bir çox özəl klinikalar ilə çalışır. Onların siyahısını mobil tətbiqetmədə göstərilmişdir.

• Epikriz və ya tibbi kart - Müraciət edənin səhhəti ilə əlaqəli şikayətini, keçirilən müayinələr, xəstəlik diaqnozunu və təyin edilmiş müalicəni əks etdirən Tibbi Sənəd (tibbi kart)
• Laborator müayinələrin nəticəsi
• Tibbi xidmətlərin ödənişini əks etdirən faktura və kassa qəbzi, mədaxil qəbz və ya post terminal qəbzinin əsli
• Sığorta olunanın şəxsiyyət vəsiqəsi (xarici vətəndaş olduğu halda, müvəqqəti yaşam icazəsinin sürətləri), sığorta kartı
• Uşaqdırsa, şəxsiyyət vəsiqəsi, metrika və ödəniş olunacaq valideynin sənədləri
• Bank hesabının rekvizitləri. Acıq AZN hesabı üzrə tam rekvizitlər
• Əgər, həyat yoldaşının hesabına ödəniş olunacaqsa, onda etibarnamə, şəxsiyyət vəsiqəsi və şəhadətnamə kartı
• Stomatologiyaya aiddirsə əvvəl və sonra çəkilmiş rentgen
• Geri ödəniş üçün ərizə (ərizəni yaxınlaşıb ofisdə imzalamaq və ya çap edib, doldurub əslini ofisə göndərmək olar)
Qeyd: Geri ödəniş müraciət tarixindən 45 gün ərzində qüvvədədir. Çeklər və ərizənin əsli mütləq ofisə çatdırılmalıdır.

Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə əsasən, Sığorta Şirkəti dövlət qeydiyyatı olmayan dərman preparatlarını, həkim tərəfindən yazılmasına və apteklərdə azad satışda olmasına baxmayaraq, ödənişə qəbul edə bilməz.